Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně!
Tišnov:
E-bike s Bafang MaxDrive 250W/36V motor, Aku rámový
E-bike s 8FUN 250W/36V středovým motorem, Aku Shark
E-bike s 8FUN 750W/48V středovým motorem + gear senzor
Stačí zavolat:
Pevná Tišnov: 530 330 785
Mobil Tišnov: 778 405 724
nebo napsat:
info@e-pohon.cz
a domluvit si projížďku elektrokola přímo u nás v Tišnově.
- Úvod
- Sety na přestavbu e-bike
- Konverzní kit ENA 1000W/48V zadní kolo
Konverzní kit ENA 1000W/48V zadní kolo
- Novinka
- Doprava ZDARMA

- Kompletní specifikace
- Související zboží1
- Konverzní kit ENA 1000W/48V zadní koloNení sklademKč 8 846Kč 7 311 bez DPH
Konverzní set s léty prověřeným elektromotorem 48V/1000W, který však kombinujeme s moderní řídící ENA jednotkou Sin-wave a ovladači s vodotěsnou kabeláží a LCD displejem. Obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru (2x)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze páčkový nebo otočný - vyberte
LCD displej dle výběru - 800S, C961, 965, 850C (vyberte)
Pedal Assist System- ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze NENÍ schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Set neobsahuje baterii!
Set neobsahuje plášť a duši!
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!