Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
25.10.2021
Elektrokola už dávno nejsou vnímána jako náčiní především pro důchodce
Masově je pořizují lidé v aktivním věku a seniorům aktivní život vrací a prodlužují. Je to skvělý prodejní artikl, lákající obchodníky ze všech možnýc... číst celé
13.10.2021
V nabídce LiFePO4 články pro FV storage systémy
Možná už jste zaznamenali naši snahu vyrobit větší akumulátory pro domácí fotovoltaické elektrárny.  K tomu potřebujeme špičkové články. Právě jsme te... číst celé
12.10.2021
Nový typ akumulátoru Elephant
Máte rádi pořádné terény nebo si chcete užít opravdu dlouhou jízdu bez nutnosti dobijení či bez neustálého kontrolování stavu baterie? Velmi očekávaný... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Komponenty pohonu e-bike
  3. Elektromotory
  4. BLDC motor 750-1000W, zadní kolo

BLDC motor 750-1000W, zadní kolo

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu... celý popis
Dostupnost
do 3 dnů
Velikost a barva ráfku
Kč 4 554
Kč 3 764
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0168
Napětí:36 - 48V
Výkon:750W - 1000W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu bez šlapání. Velice robustní konstrukce a prstenec silných magnetů umožňuje tomuto motoru dosáhnout rychlosti až 52km/h (záleží na velikosti ráfku).

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Rychlost při 52,5V: 425 rpm
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
Možnost montáže kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru"

Montážní šířka do zadní vidlice: 135 mm

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Pouze motor, součástí nejsou ovladače ani řídící jednotka! Tento motor by neměl být kvůli svému vysokému výkonu provozován na veřejných komunikacích.

Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Zboží zařazeno v kategoriích

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.