Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
08.04.2022
V ceně našich elektrokol je vždy akumulátor!
Asi vám to příjde, jako samozřejmost. Nám také, ale protože se nás čím dál více zákazníků na prodejně ptá, jestli je v inzerované ceně elektrokola i a... číst celé
08.02.2022
Proč BAFANG u elektrokol?
Ať už Vás zajímá, proč pohon Bafang u elektrokol preferujeme, nebo Vás zajímá jen rychlý přehled jeho výhod a nevýhod, doporučujeme nový článek na EVA... číst celé
07.02.2022
Důkaz o velké nouzi o cyklodíly
S nedostatkem cyklo komponent pro stavbu kol a elektrokol se výrobci potýkají už dva roky. O tom, že se situace stále nelepší svědčí i fakt, že v Něme... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Komponenty pohonu e-bike
  3. Elektromotory
  4. BLDC motor 750-1000W, přední kolo

BLDC motor 750-1000W, přední kolo

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu... celý popis
Dostupnost
Skladem
Velikost a barva ráfku
Kč 4 949
Kč 4 090
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0169
Napětí:36 - 48V
Výkon:750W - 1000W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přímý bezkartáčový elektromotor s permanentními magnety dodává výkon 750W při 36V a více jak 1000W při 48V. Takový výkon už je dostačující i pro jízdu bez šlapání. Velice robustní konstrukce a prstenec silných magnetů umožňuje tomuto motoru dosáhnout rychlosti až 52km/h (záleží na velikosti ráfku).

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V
Rychlost při 52,5V: 425 rpm
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
Možnost montáže kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru"

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Montážní šířka do přední vidlice: 100 mm

Pouze motor, součástí nejsou ovladače ani řídící jednotka!

Tento motor by neměl být kvůli svému vysokému výkonu provozován na veřejných komunikacích.

Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu. V případě přední vidlice je vhodné použít 2 ks.

Zboží zařazeno v kategoriích
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz