Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
23.10.2020
Prodlužujeme záruku do jara!
Když už budeme muset zase nějaký čas sedět doma, proč si neukrátit dlouhou chvíli přípravou na jaro? Přestavět si kolo na elektropohon, udělat údržbu ... číst celé
15.09.2020
V nabídce nyní také elektrokola Crussis!
Elektrokola progresivní české značky Crussis zaznamenala za poslední rok obrovský pokrok, a to nejen díky obličeji Jaromíra Jágra v jejich reklamách. ... číst celé
24.03.2020
Jak poznáte náš akumulátor nebo repasi?
Na webu eva-battery.cz jsme zveřejnili podrobný článek, jak poznáte akumulátory nebo repase, které byly vyrobeny naší firmou. Proč? Jednak používáme v... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Doprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ bez dph
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátor Li-ion LG 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Akumulátor Li-ion LG 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Vyrobeno v ČR

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Kč 9 490
Kč 7 843
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:K011/2
Výrobce:E-pohon
Kapacita:11,6Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x2900mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou STC-8127LC 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LG Chem  INR 18650-M29
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,6 Ah (417Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 11,1Ah (400Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 6 hod.
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
2A
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
30A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d):
95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,6 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Nabíjecí konektor: STC-3-pin (až 4A)
Standardní nabíječka: 
36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Volitelná nabíječka: 
36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin
Záruka:
24 měsíců

Příslušenství: plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 750W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.