Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
06.01.2023
Náhradní díly pro středové motory Bafang M400/M500
Jak víte, docela do hloubky se (už 13 let...uf) věnujeme servisu elektrokol, zvlášť s pohony Bafang. I když nejsou jejich středové pohony M400 a M500 ... číst celé
08.12.2022
Chybějící motory BASE a 1000W skladem od 12.12.
Již v pondělí 12.12. naskladníme BASE přední motory a všechny silné výpletové motory 1000W. Spolu s tím naskladníme i některé chybějící drobnosti, jak... číst celé
07.11.2022
Ještě lepší cena na LiFePO4 články
Upravili jsme ceny LiFePO4 článků směrem dolů. Dosud byla do jejich ceny částečně zahrnuta cena přepravy, která je u těchto těžkých článků nákladná. N... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátor Li-ion LG 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Akumulátor Li-ion LG 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Vyrobeno v ČR

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Cena před slevou
Kč 9 490
Ušetříte
Kč 300 (3 % sleva)
Kč 9 190
Kč 7 595
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B116L
Výrobce:E-pohon
Kapacita:11,6Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x2900mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou STC-8127LC 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LG Chem  INR 18650-M29
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,6 Ah (417Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 11,1Ah (400Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 6 hod.
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
4A
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
30A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d):
95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,6 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Nabíjecí konektor: STC-3-pin (až 4A)
Standardní nabíječka: 
36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Volitelná nabíječka: 
36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin
Záruka:
24 měsíců

Příslušenství: plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 750W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz