Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
16.12.2021
Chci dárek zdarma!
Právě rozdáváme dárky zdarma! Ano, je to tak. Ke každému nákupu nyní můžete získat dárek a to úplně zdarma! Nakupte u nás do 31.12. elektrokolo a dost... číst celé
02.12.2021
Vánoce, Vánoce, Vánoce...
Ano, do Vánoc nám zbývá již pouze 21 dnů. Většina lidí dárky má již nakoupeny nebo jsou na cestě. A pak tu jsou i ti, kteří by chtěli ještě něčím uděl... číst celé
10.11.2021
Ohlédnutí za rokem 2021 a pohled na nadcházející sezónu 2022
Aktuální situace je složitá a pro nás, stejně jako pro Vás, opravdu není jednoduchá. Proto jsme se rozhodli napsat i tento článek. Budeme se v něm z... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Jsme certifikovaným místem pro servis BoschCertifikované servisní místo Bosch - certifikát E-pohony Šikulaeva-battery.cz

 



Přijďte si projet naše elektrokola osobně!

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

 

  1. Úvod
  2. Reklamace a pozáruční servis
Reklamace a pozáruční servis

Reklamace

Vzor reklamačního formuláře naleznete na odkazu zde.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré potřebné podklady. Ve většině případech zvládáme vyřízení reklamace rychleji.

V případě reklamace kupujícím, který zakoupil zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (tzv. na IČO), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

Kde mám reklamaci uplatnit?

Reklamaci můžete uplatnit osobně na adrese naší provozovny v Tišnově, příp. reklamované zboží na tuto adresu zaslat. Adresu provozovny máme uvedenu zde.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu nebo alespoň číslo tohoto dokladu ( faktury) uvést v průvodním dopise. Dále doporučujeme ke zboží přiložit příslušenství dle charakteru vady ( akumulátor se nenabijí = akumulátor + nabíječka).
Nejste-li si jistí, kontaktujte naše reklamační a servisní oddělení na servis@e-pohon.cz, kde Vám poradí.

Důležité je přiložit k produktu průvodní dopis s popisem vady. Pro spotřebitele máme vytvořen vzor pro tisk na odkazu zde.

K zaslanému zboží přiložte prosím vždy průvodní list

Pozáruční servis

Ke zboží s požadavkem na pozáruční servis přiložte prosím vždy průvodní list s popisem závady/ požadovaným servisním úkonem, kontaktem a adresou pro zaslání zpět.

Provádíme komplexní servis, diagnostiku, měření kapacity a vnitřního odporu článků všech typů akumulátorů. Zajišťujeme servis akumulátorů i pro některé další obchodní subjekty. Nabízíme cyklické testy životnosti článků na speciálním testeru značky Neware.

Repase
Lithiové články, které dosloužily, vyměníme do původního obalu za nové. Většinou s vyšší kapacitou i životnosti. Současně s přihlédnutím k našim bezpečnostním standardům. Mnohdy je repasovaný akumulátor po stránce vnitřní konstrukce a bezpečnostních prvků o řád výše, než původní originál.

Návrh a výroba
Od konzultace se zákazníkem, přes návrh a funkční prototyp, až k výrobní dokumentaci a výrobě ověřovací série. Akumulátory různých tvarů a parametrů. Vždy ale s důrazem na dlouhou životnost a bezpečnost produktu. Stejně jako u repasí využíváme moderní postupy, především 3D tisk některých technických dílů. 

Více informací naleznete na odkazu Ceník servisních prací a Služby e-bike nebo Servis BionX.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz