Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
07.11.2022
Ještě lepší cena na LiFePO4 články
Upravili jsme ceny LiFePO4 článků směrem dolů. Dosud byla do jejich ceny částečně zahrnuta cena přepravy, která je u těchto těžkých článků nákladná. N... číst celé
26.10.2022
Prodloužená záruční lhůta do 1.4.2023
Jako již každoročně nabízíme přes zimu prodloužení záruky na zakoupené zboží. Neváhejte tedy zakoupit nyní a záruka se Vám začne krátit až v dubnu pří... číst celé
07.10.2022
Pozor, soboty po sezóně ZAVŘENO
Od října do března máme v sobotu prodejnu zavřenou. Urgentní případny je třeba dohodnout na sobotu předem telefonicky.Váš e-pohon Team číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Reklamace a pozáruční servis
Reklamace a pozáruční servis

Reklamace

Vzor reklamačního formuláře naleznete na odkazu zde.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré potřebné podklady. Ve většině případech zvládáme vyřízení reklamace rychleji.

V případě reklamace kupujícím, který zakoupil zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (tzv. na IČO), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

Kde mám reklamaci uplatnit?

Reklamaci můžete uplatnit osobně na adrese naší provozovny v Tišnově, příp. reklamované zboží na tuto adresu zaslat. Adresu provozovny máme uvedenu zde.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu nebo alespoň číslo tohoto dokladu ( faktury) uvést v průvodním dopise. Dále doporučujeme ke zboží přiložit příslušenství dle charakteru vady ( akumulátor se nenabijí = akumulátor + nabíječka).
Nejste-li si jistí, kontaktujte naše reklamační a servisní oddělení na servis@e-pohon.cz, kde Vám poradí.

Důležité je přiložit k produktu průvodní dopis s popisem vady. Pro spotřebitele máme vytvořen vzor pro tisk na odkazu zde.

K zaslanému zboží přiložte prosím vždy průvodní list

Pozáruční servis

Ke zboží s požadavkem na pozáruční servis přiložte prosím vždy průvodní list s popisem závady/ požadovaným servisním úkonem, kontaktem a adresou pro zaslání zpět.

Provádíme komplexní servis, diagnostiku, měření kapacity a vnitřního odporu článků všech typů akumulátorů. Zajišťujeme servis akumulátorů i pro některé další obchodní subjekty. Nabízíme cyklické testy životnosti článků na speciálním testeru značky Neware.

Repase
Lithiové články, které dosloužily, vyměníme do původního obalu za nové. Většinou s vyšší kapacitou i životnosti. Současně s přihlédnutím k našim bezpečnostním standardům. Mnohdy je repasovaný akumulátor po stránce vnitřní konstrukce a bezpečnostních prvků o řád výše, než původní originál.

Návrh a výroba
Od konzultace se zákazníkem, přes návrh a funkční prototyp, až k výrobní dokumentaci a výrobě ověřovací série. Akumulátory různých tvarů a parametrů. Vždy ale s důrazem na dlouhou životnost a bezpečnost produktu. Stejně jako u repasí využíváme moderní postupy, především 3D tisk některých technických dílů. 

Více informací naleznete na odkazu Ceník servisních prací a Služby e-bike nebo Servis BionX.