Elektrokola, baterie, sety na přestavbu... 

Přijďte si projet naše motory osobně!

Tišnov:


E-bike s 250W/36V motor, Aku Shark

E-bike s 8FUN 250W/36V středovým motorem

E-bike s 8FUN 750W/48V středovým motorem + gear senzor

Stačí zavolat:

Pevná Tišnov: 530 330 785
Mobil Tišnov: 778 405 724

nebo napsat:

info@e-pohon.cz

a domluvit si projížďku elektrokola přímo u nás v Tišnově.



Podporuje mojeID

Úvod » Sety na přestavbu e-bike » Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V přední kolo 16''


        

Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V přední kolo 16''

img

 

Číslo produktu: 0162_16
Napětí: 36V
Výkon: 750W - 1000W
cena bez DPH: Kč 5 281 (EUR 207)
cena s DPH (21 %):
Kč 6 390 (EUR 251)

do košíku:
  ks  

Cofidis splátky

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu. Pozor, kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Varianta s 16'' litým diskem je vhodná například pro elektrifikaci koloběžek.


Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Specifikace:

  • Přední přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

  • Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce:  tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V

  • Možnost kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

  • Montážní šířka předního kola: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

  • Ovladač plynu - páčkový (možno vyměnit na požádání za otočný)

  • LED indikátor stavu baterie

  • Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení

  • Multiswitch řídící přepínač

  • Siréna

  • Sada náhradních konektorů

  • Maximální rychlos - až 30 Km/h (podle napětí aku)

  • Počet otáček: max. 320 rpm

  • Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.

  • Hmotnost kola: 7,3 Kg

  • Hmotnost balení: 11,5 Kg

  • Tato verze NENÍ schválená pro provoz na pozemních komunikacích

  • Set neobsahuje baterii!

  • Set neobsahuje plášť a duši!

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!