Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
07.06.2021
Ceny jdou bohužel nahoru - situace červen
Jak už jsme vás informvali dříve, ceny komponent i elektrokol jdou s jejich kritickým nedostatkem neustále nahoru. Jaká je aktuální situace v červnu?E... číst celé
18.05.2021
Nový akumulátor s ultra velkou kapacitou pro 36V
Na základě poptávky zákazníků jsme připravili pro 36V systémy nosičový akumulátor s opravdu obrovskou kapacitou a předpokládaným dojezdem 200Km+. Více... číst celé
15.09.2020
V nabídce nyní také elektrokola Crussis!
Elektrokola progresivní české značky Crussis zaznamenala za poslední rok obrovský pokrok, a to nejen díky obličeji Jaromíra Jágra v jejich reklamách. ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Servis BionX E-POHON.CZDoprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ bez dph
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

 

  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. Středové motory-příslušenství
  4. Senzor řazení pro Bafang MX - gearsenzor

Senzor řazení pro Bafang MX - gearsenzor

Hladké řazení středového motoru

Gearsensor pro fabrické středové systémy Bafang MX. Je to malý pomocník, který pomáhá při řazení na kolech vybavených středovým pohonem . Senzor zapoj... celý popis
Dostupnost
Skladem
Kč 1 490
Kč 1 231
bez DPH
ks
Číslo produktu:0590
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Gearsensor pro fabrické středové systémy Bafang MX. Je to malý pomocník, který pomáhá při řazení na kolech vybavených středovým pohonem . Senzor zapojíte do dráhy lanka, které vede od páček k přehazovačce. K regulátoru / motoru ho pak připojíte přes speciálnmí konektor, který vede z řídící jednotky v motoru (nutno svěřit servisu).

Verze pro Bafang MX (M400, M420 atd.). Před montáží je třeba zjistit, zda Váš motor je osazen patřičným konektorem pro připojení.

A proč právě gearsensor?

Přes nesporné výhody středových motorů na elektrokolech není při řazení takový komfort, jako u jiných motorů (předních i zadních). Konkrétně se jedná o přenos kroutícího momentu motoru z hnaného převodníku do celého převodového mechanismu, při kterém je řazení hlučné a „nepříjemné“ doprovodnými rázy v okamžiku přesunu řetězu pod tahem motoru na jiný pastorek. V případě vícerychlostních náb je bez přerušení šlapání změna převodu téměř nemožná, tedy například při jízdě do kopce je nutné přestat šlapat, což v malé rychlosti může způsobit úplné zastavení jízdy. A to právě řeší gearsensor, který umožní v průběhu řazení na definovaný čas odpojit tah motoru, aby bylo možné bezproblémově přeřadit. Šetří se tak i jednotlivé komponenty celého převodového mechanismu, bonusem je komfort řazení shodný s řazením na normálním kole. Tento proces je řízen elektronicky a je reakcí na aktivaci pohybu řadící páčky.

Je gearsenzor jen pouhým snímačem pohybu lanka?

Ač by se zdálo, že gearsensor je jednoduchý snímač lanka, tak vězte že tomu tak není. Tato součást prošla několika lety vývoje a mikroprocesor uvnitř snímače vyhodnocuje mnoho údajů, tak aby například rozpoznal přeřazení od běžného pohybu lanka například při jízdě po nerovnostech.

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.