Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
02.07.2020
Zboží naskladníme 15.7.
Většinu vyprodaných komponent naskladníme 15.7. Naskladní se především netrpělivě očekávané motory BASE 250W a kazetové motory 250W, stejně jako všech... číst celé
19.06.2020
Proč aktuálně nepřijímáme na servis zboží, které není od nás?
Již deset let se v oboru elektrokol a elektropohonů snažíme opravit vše, co jen ještě nějak lze. Bohužel jsme už dávno překročili možnosti našich kapa... číst celé
21.04.2020
Obnovili jsme klasickou sezónní otvírací dobu
V naší prodejně v Tišnově se na vás budeme opět těšit každý všední den od 8.30 do 17.00 a v sobotu od 8.30 do 11.30.  Samozřejmostí jsou i nadále všec... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Doprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace a pozáruční servis

Reklamace

Vzor reklamačního formuláře naleznete na odkazu zde.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré potřebné podklady. Ve většině případech zvládáme vyřízení reklamace rychleji.

V případě reklamace kupujícím, který zakoupil zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (tzv. na IČO), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

Kde mám reklamaci uplatnit?

Reklamaci můžete uplatnit osobně na adrese naší provozovny v Tišnově, příp. reklamované zboží na tuto adresu zaslat. Adresu provozovny máme uvedenu zde.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu nebo alespoň číslo tohoto dokladu ( faktury) uvést v průvodním dopise. Dále doporučujeme ke zboží přiložit příslušenství dle charakteru vady ( akumulátor se nenabijí = akumulátor + nabíječka).
Nejste-li si jistí, kontaktujte naše reklamační a servisní oddělení na servis@e-pohon.cz, kde Vám poradí.

Důležité je přiložit k produktu průvodní dopis s popisem vady. Pro spotřebitele máme vytvořen vzor pro tisk na odkazu zde.

K zaslanému zboží přiložte prosím vždy průvodní list

Pozáruční servis

Ke zboží s požadavkem na pozáruční servis přiložte prosím vždy průvodní list s popisem závady/ požadovaným servisním úkonem, kontaktem a adresou pro zaslání zpět.

Provádíme komplexní servis, diagnostiku, měření kapacity a vnitřního odporu článků všech typů akumulátorů. Zajišťujeme servis akumulátorů i pro některé další obchodní subjekty. Nabízíme cyklické testy životnosti článků na speciálním testeru značky Neware.

Repase
Lithiové články, které dosloužily, vyměníme do původního obalu za nové. Většinou s vyšší kapacitou i životnosti. Současně s přihlédnutím k našim bezpečnostním standardům. Mnohdy je repasovaný akumulátor po stránce vnitřní konstrukce a bezpečnostních prvků o řád výše, než původní originál.

Návrh a výroba
Od konzultace se zákazníkem, přes návrh a funkční prototyp, až k výrobní dokumentaci a výrobě ověřovací série. Akumulátory různých tvarů a parametrů. Vždy ale s důrazem na dlouhou životnost a bezpečnost produktu. Stejně jako u repasí využíváme moderní postupy, především 3D tisk některých technických dílů. 

Více informací naleznete na odkazu Ceník servisních prací a Služby e-bike.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.