Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
02.07.2020
Zboží naskladníme 15.7.
Většinu vyprodaných komponent naskladníme 15.7. Naskladní se především netrpělivě očekávané motory BASE 250W a kazetové motory 250W, stejně jako všech... číst celé
19.06.2020
Proč aktuálně nepřijímáme na servis zboží, které není od nás?
Již deset let se v oboru elektrokol a elektropohonů snažíme opravit vše, co jen ještě nějak lze. Bohužel jsme už dávno překročili možnosti našich kapa... číst celé
21.04.2020
Obnovili jsme klasickou sezónní otvírací dobu
V naší prodejně v Tišnově se na vás budeme opět těšit každý všední den od 8.30 do 17.00 a v sobotu od 8.30 do 11.30.  Samozřejmostí jsou i nadále všec... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Doprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. 500-1000W do náboje
  4. Konverzní kit MagicPie, zadní kolo

Konverzní kit MagicPie, zadní kolo

Jeden z nejlepších motorů pro elektrokola na trhu. Díky šestapadesáti permanentním magnetům dosahuje úžasného kroutícího momentu a poskytuje skvělý vý... celý popis
Dostupnost
Skladem
Velikost a barva ráfku
Provozní napětí
Kč 7 348
Kč 6 073
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0164
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Jeden z nejlepších motorů pro elektrokola na trhu. Díky šestapadesáti permanentním magnetům dosahuje úžasného kroutícího momentu a poskytuje skvělý výkon 500W až 1000W podle napětí.

Tento motor vás vyveze kamkoliv a to velmi svižně. Set navíc disponuje několika dalšími unikátními vlastnostmi.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne

  • Ultra tenký design - pouze 60 mm, což umožňuje instalaci šestikolečka a kotoučové brzdy současně do běžného 135mm široké zadní vidlice
  • Kompatibilní s kotoučovými brzdami 140mm a 160mm
  • Skvělý kroutící moment: o 20% víc, než běžný motor stejného výkonu
  • Podporuje brzdění motorem
  • Podporuje montáž kotoučové brzdy - 6d rozteč Shimano
  • Podpora šroubovacího vícekolečka do 7k
  • Obsahuje tempomat a sirénu
  • Podpora PAS (pedalový asistent není součástí setu)
  • Výkon podle napětí - akceptuje 24V (500W) / 36V (750W) / 48V (1000W!)
  • Moderní design ala proudový motor

Specifikace motoru:
Motor: 56 magnetů, 63 slotů, 56 pólů
Napětí: 24-48V
Výkon: 500W(24V), 750W(36V), 1000W (48V)
Montážní šířka do zadní vidlice: 135mm
Hmotnost: 8,7kg (bez výpletu)

Obsah balení:
Ráfek Remerx Grand Rock zvolené velikosti s vpleteným motorem MagicPie
Řídící jednotka Magic externí se sirénou
Ovladač plynu páčkový případně otočný
Multi control - přepínač
Odpojovací páčky brzd
Propojovací kabeláž

Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Je možné si zvolit velikost ráfku od 24'' do 28'' (700C). Dodáváme i atypické rozměry, jako např. 27''. Požadovanou velikost ráfku a barevné provedení (černá/stříbrná) lze vybrat na kartě produktu.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.