Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.09.2020
V nabídce nyní také elektrokola Crussis!
Elektrokola progresivní české značky Crussis zaznamenala za poslední rok obrovský pokrok, a to nejen díky obličeji Jaromíra Jágra v jejich reklamách. ... číst celé
24.03.2020
Jak poznáte náš akumulátor nebo repasi?
Na webu eva-battery.cz jsme zveřejnili podrobný článek, jak poznáte akumulátory nebo repase, které byly vyrobeny naší firmou. Proč? Jednak používáme v... číst celé
02.03.2020
Naše akumulátory pod značkou EVA BATTERY
Řadu let vyrábíme v Tišnově vlastní Li-ion akumulátory a přišel čas jim dát samostatnou obchodní značku. Nové logo značky EVA BATTERY jste možná už za... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Doprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. 500-1000W do náboje
  4. Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V přední kolo

Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V přední kolo

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor... celý popis
Dostupnost
Není skladem
Velikost a barva ráfku
Provozní napětí
Kč 6 794
Kč 5 615
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0162
Napětí:48V
Výkon:750W - 1000W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.

Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru.  Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastější horská kola mají 26'', treková pak 28''(700C)

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

Dodáváme s kvalitním zlaceným konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.

Specifikace:

  • Přední přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

  • Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce:  tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V

  • Možnost kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

  • Montážní šířka předního kola: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

  • Ovladač plynu - páčkový případně otočný

  • LED indikátor stavu baterie

  • Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení

  • Multiswitch řídící přepínač

  • Siréna

  • Sada náhradních konektorů

  • Maximální rychlost - až 45 Km/h (podle velikosti ráfku)

  • Počet otáček: max. 320 rpm

  • Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.

  • Hmotnost kola: 7,3 Kg

  • Hmotnost balení: 11,5 Kg

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastaveno u olověných, případně gelových aku).

Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.