Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.01.2020
Slavíme deset let na trhu!
V následujících dnech spolu s vámi a především díky vám oslavíme už celou dekádu na trhu s elektrokoly a elektropohony. Byli jsme u samých začátků mas... číst celé
15.01.2020
První akumulátor s články formátu 21700
Právě jsme přidali do výrobního programu nový akumulátor, určený do trojúhelníkového rámu kola. Disponuje nominální kapacitou 28Ah pří 48V! Využili js... číst celé
07.11.2019
Rozvoz elektrokol
Nově vám zakoupené elektrokolo dovezeme do 30 km ZDARMA a nejen to. Pokud dojde během záruční lhůty k poruše, na kterou se záruka vztahuje, zajistíme ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně!
Tišnov

Zku??ebn?­ kolo Merida Matts - 250W/36V 8FUN
E-bike s 8FUN 250W/36V středovým motorem


E-bike s 8FUN 750W/48V středovým motorem

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
+420 778 405 724
info@e-pohon.cz

  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. Středové motory
  4. Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

  • TOP produkt
  • Doprava ZDARMA

BBS01 Bafang/8FUN/Apache/EVbike

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň mož... celý popis
Dostupnost
Skladem
Typ displeje
Senzor řazení
Příslušenství
Kč 13 718
Kč 11 337
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0347
Napětí:36V
Výkon:250W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro zpřevodování síly motoru. Při podřazení vám motor do kopce tedy pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky.

Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.

Technické parametry:

  • Motor: BLDC 250-350W/36V
  • Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola
  • Max. otáčky: 83rpm
  • Max. hluk: 55dB
  • Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 18A a cut off napětím 30,5V, programovatelná
  • PAS pedálový senzor: integrovaný (kadenční)
  • Displej: ANO (široký výběr - vyberte výše)
  • Přední talíř: standardně 46 zubů s krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
  • Možnost připojení gear senzoru - senzor řazení
  • Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Součástí balení:

  • Ovládací displej dle výběru
  • Propojovací kabeláž 1-4
  • Senzor rychloměru s magnetem
  • Ozubené kolo 46z s plastovým krytem
  • Držák motoru
  • L+P klika 175mm
  • spojovací materiál
  • český manuál

    Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.

    Záruka: 24 měsíců

--------------------------------- Starý popis

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
- rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
- snadná montáž
- využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
- díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
- odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
- tišší chod
- univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem
- lze nastavit přes displej "legální" maximální rychlost příšlapu 25km/h, ale také až rychlost 35km/h dle převodu)

Nevýhody oproti motoru vpletenému v kole:
- nižší počet převodů kola vepředu "pouze" jednotalíř
- vyšší cena

Technické parametry:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor): integrovaný
Displej: ANO (C961 nebo C965 - vyberte výše)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)
Přední talíř: 46 zubů
Ovladače: akcelerační páčka, brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

 

Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Záruka: 24 měsíců

Ke stažení
Zboží zařazeno v kategoriích

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.