Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
04.07.2022
Zákazník prodává skoro nejetý Lectron za zajímavou cenu!
Náš zákazník prodává roční Lectron Voyager s nájezdem pouhých 200km kvůli nevyhovující velikosti rámu. Kolo ještě s roční fabrickou zárukou za zajímav... číst celé
02.07.2022
MEGAVÝPRODEJ SKLADOVÝCH ELEKTROKOL
Rozjeli jsme letní výprodej se slovou až 20% na skladová a předváděcí elektrokola na naší prodejně v Tišnově! O cenu na konkrétní skladový model si za... číst celé
26.05.2022
Zadní 750-1000W motor nyní i na kazetu!
Nově máme skladem zadní silné motory 750-1000W kromě klasického závitu pro šroubovací vícekolečko také pro kazetu s až 10 kolečky. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. Středové motory
  4. Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

BBS01 Bafang/8FUN/Apache

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň mož... celý popis
Dostupnost
Skladem
Typ displeje
Senzor řazení
Příslušenství
Kč 13 790
Kč 11 397
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0347
Napětí:36V
Výkon:250W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro zpřevodování síly motoru. Při podřazení vám motor do kopce tedy pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky.

Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.

Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.

Technické parametry:

  • Motor: BLDC 250W/36V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
  • Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola
  • Max. otáčky: 83rpm
  • Max. hluk: 55dB
  • Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V, programovatelná
  • PAS pedálový senzor: integrovaný (kadenční)
  • Displej: ANO (široký výběr - vyberte výše)
  • Přední talíř: standardně 46 zubů s krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
  • Možnost připojení gear senzoru - senzor řazení
  • Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Součástí balení:

  • Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
  • Propojovací kabeláž 1-4
  • Senzor rychloměru s magnetem
  • Ozubené kolo 46z s plastovým krytem
  • Držák motoru
  • L+P klika 175mm
  • spojovací materiál
  • český manuál

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.

Záruka: 24 měsíců

Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.

Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Ke stažení
Zboží zařazeno v kategoriích
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz