Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
06.01.2023
Náhradní díly pro středové motory Bafang M400/M500
Jak víte, docela do hloubky se (už 13 let...uf) věnujeme servisu elektrokol, zvlášť s pohony Bafang. I když nejsou jejich středové pohony M400 a M500 ... číst celé
08.12.2022
Chybějící motory BASE a 1000W skladem od 12.12.
Již v pondělí 12.12. naskladníme BASE přední motory a všechny silné výpletové motory 1000W. Spolu s tím naskladníme i některé chybějící drobnosti, jak... číst celé
07.11.2022
Ještě lepší cena na LiFePO4 články
Upravili jsme ceny LiFePO4 článků směrem dolů. Dosud byla do jejich ceny částečně zahrnuta cena přepravy, která je u těchto těžkých článků nákladná. N... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Sety na přestavbu e-bike
  3. Středové motory
  4. Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

BBS01 Bafang/8FUN/Apache

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň mož... celý popis
Dostupnost
Skladem
Typ displeje
Senzor řazení
Příslušenství
Kč 14 290
Kč 11 810
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:0347
Napětí:36V
Výkon:250W
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Středový motor, který zcela změnil svět přestaveb kol na elektropohon. 8FUN BBS01 motory 250W/350W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro zpřevodování síly motoru. Při podřazení vám motor do kopce tedy pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky.

Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.

Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.

Technické parametry:

  • Motor: BLDC 250W/36V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
  • Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola
  • Max. otáčky: 83rpm
  • Max. hluk: 55dB
  • Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V, programovatelná
  • PAS pedálový senzor: integrovaný (kadenční)
  • Displej: ANO (široký výběr - vyberte výše)
  • Přední talíř: standardně 46 zubů s krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
  • Možnost připojení gear senzoru - senzor řazení
  • Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Součástí balení:

  • Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
  • Propojovací kabeláž 1-4
  • Senzor rychloměru s magnetem
  • Ozubené kolo 46z s plastovým krytem
  • Držák motoru
  • L+P klika 175mm
  • spojovací materiál
  • český manuál

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.

Záruka: 24 měsíců

Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.

Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Ke stažení
Zboží zařazeno v kategoriích
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz