- Úvod
- Sady set + akumulátor
- s nábojovým motorem
- Kit 250W BASE + Brillance 17Ah aku + nabíječka včetně nosiče
Kit 250W BASE + Brillance 17Ah aku + nabíječka včetně nosiče

- Kompletní specifikace
- Související zboží2
- Kit 250W BASE + Brillance 17Ah aku + nabíječka včetně nosičedo 3 dnůKč 21 094Kč 17 433 bez DPH
PŘEDNÍ VEZRE V 20" RÁFKU JE NEDOSTUPNÁ!
Sestavili jsme pro vás ideální základní přestavbovou sadu, která je levná, ale nikoliv laciná. To znamená, že použité komponenty jsou robustní, osvědčené a kvalitní. Pohonný systém BASE se vyznačuje robustní konstrukcí, hladkým chodem a velmi jednoduchým ovládáním. Energii mu dodává 36V nosičový akumulátor naší výroby s automatickou nabíječkou 2A. Akumulátor pak k rámu kola snadno přichytíte pomocí hliníkového dvojitého nosiče. Řídící jednotka BASE se vejde do krabičky doku akumulátoru, takže celek je pěkně kompaktní, skoro jako fabrické elektrokolo.
Kromě základního LED displeje nově volitelně za příplatek LCD displej K-LCD5
Součástí dodávky je:
- vypletený přední nebo zadní elektromotor 36V/250W BASE (prosíme vyberte variantu + velikost a barvu ráfku)
- řídící jednotka BASE s ovladači a propojovací kabeláží ( LED nebo LCD displej, PAS senzor s magnetickým kotoučkem)
- nosičový akumulátor Brillance s kapacitou 17Ah
- automatická nabíječka 36V/2A
- černý hliníkový nosič univerzální (stavitelný 24-28'')
- české návody ke všem komponentám
Součastí produktu:
Brzdové páky | NE | Objednat? |
Akcelerační páčka | NE | Objednat? |
Plastový box pro řídící jednotku | NE | Řídící jednotka se umisťuje do docku akumulátoru. |
Podrobný popis jednotlivých částí naleznete na jejich kartách:
Záruka: 24 měsíců
* Montáž akcelerační páčky na kolo je v rozporu s evropskou legislativou (EN15194), týkající se provozu elektrokol na komunikacích, se všemi případnými důsledky pro provozovatele takového elektrokola. Legislativou je vyžadována pomoc motoru čistě ke šlapání (PAS). V České republice je sice stále platná vyhláška č. 341/2014 Sb., příloha č. 12 část C., která tento požadavek nezná a páčku u přídavných pohonů umožňuje, ale protože je v přímém rozporu s legislativou evropskou, čeká se její novelizace. Je tedy třeba sledovat aktuální změny.