Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
13.10.2021
V nabídce LiFePO4 články pro FV storage systémy
Možná už jste zaznamenali naši snahu vyrobit větší akumulátory pro domácí fotovoltaické elektrárny.  K tomu potřebujeme špičkové články. Právě jsme te... číst celé
12.10.2021
Nový typ akumulátoru Elephant
Máte rádi pořádné terény nebo si chcete užít opravdu dlouhou jízdu bez nutnosti dobijení či bez neustálého kontrolování stavu baterie? Velmi očekávaný... číst celé
05.10.2021
Komplikace s lodní dopravou způsobuje zdržení některých dodávek
Bohužel námořní přepravy jsou aktuálně zcela nespolehlivé a příšerně drahé. První fakt se podepisuje na tom, že některé zboží má už 4-6 týdnů zpoždění... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátory na nosič
  4. Akumulátor Li-ion Molicel Brillance 36V, 20,4Ah + nosič + nabíječka

Akumulátor Li-ion Molicel Brillance 36V, 20,4Ah + nosič + nabíječka

Vyrobeno v ČR

Přinášíme vám nový nosičový Li-ion akumulátor pro elektrokola, nahrazující oblíbený akumulátor od BMZ. Nový model v alu boxu Brillance vyrábíme na naš... celý popis
Dostupnost
do 3 dnů
Nabíječka
Kč 16 411
Kč 13 563
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B033ML
Výrobce:E-pohon
Kapacita:20,4Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přinášíme vám nový nosičový Li-ion akumulátor pro elektrokola, nahrazující oblíbený akumulátor od BMZ. Nový model v alu boxu Brillance vyrábíme na naši vlastní výrobní lince. Kapacita 20,4Ah při napětí 36V! Používáme značkové trakční články Molicel. Osazena je též pokročilou řídící elektronikou BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z pevného hliníku a je standarně vybaven zadním červeným LED světlem s funkcí blikačky.

Součástí dodávky je lehký trubkový alu nosič pro velikost ráfku 26 nebo 28 (univerzální) a plně automatická nabíječka 36V/2A. K montáži doku akumulátoru do nosiče není třeba žádného speciálního nářádí a zvládne to opravdu každý během několika málo okamžiků. Pozor, tato verze má kratší dok, do kterého se nevejde řídící jednotka kola!

Technické parametry:

Výrobce: E-POHONY Šikula s.r.o. 
Typ článků:
Li-ion Molicel ICR-18650
Materiál článků:
LiNiMnCoO2 
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,4Ah @ 0.2C vybíjení (734Wh)
Využitelná kapacita**: 19,9Ah @ 0.5C vybíjení (716Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 10 hod.
Doba nabíjení: rychlonabíjení - 5 hod.
Max. nabíjecí proud:
0,5C
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
30A
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 50x153x355mm (bez doku)
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,54Kg
Homotnost s dokem a nosičem: 4,6Kg
Nosič: ALU univerzální - nastavitelný
Nabíjecí konektor: ST-3pin
Nabíječka:
36V/2A nebo 36V/4A plně automatická (vyberte)
Záruka:
24 měsíců
Certifikace: CE
Ovládání: signálové zapínání, ukazatel stavu akumulátoru, samostatné zapínání LED světla
Příslušenství: plastový dok, šrouby, alu nosič, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček (slouží k zamčení aku v doku), DC výstupní napájecí kabel

Záruka: 24 měsíců

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ

Vhodné pro motory 250W až 750W.
POZOR! Do plastového boxu doku akumulátoru se vejde řídící jednotka ENA-sinwave, BASE, ale nevejde se řídící jednotka Magic.

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.