Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
21.09.2021
Jaká je cena přestavby a který typ motoru či umístění akumulátoru je pro mě vhodný?
Častá otázka, která zajímá snad každého, kdo třeba pouze o přestavbě uvažuje. Jak to tedy je? Článek již nyní na blogu eva-battery.cz. číst celé
07.06.2021
Ceny jdou bohužel nahoru - situace červen
Jak už jsme vás informvali dříve, ceny komponent i elektrokol jdou s jejich kritickým nedostatkem neustále nahoru. Jaká je aktuální situace v červnu?E... číst celé
18.05.2021
Nový akumulátor s ultra velkou kapacitou pro 36V
Na základě poptávky zákazníků jsme připravili pro 36V systémy nosičový akumulátor s opravdu obrovskou kapacitou a předpokládaným dojezdem 200Km+. Více... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátory na nosič
  4. Akumulátor Li-ion LG Brillance 36V, 20,4Ah + nosič + nabíječka

Akumulátor Li-ion LG Brillance 36V, 20,4Ah + nosič + nabíječka

Vyrobeno v ČR

Přinášíme vám nový nosičový Li-ion akumulátor pro elektrokola, nahrazující oblíbený akumulátor od BMZ. Nový model v alu boxu Brillance vyrábíme na naš... celý popis
Dostupnost
až 7 dnů
Nabíječka
Kč 16 411
Kč 13 563
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B033M
Výrobce:E-pohon
Kapacita:20,4Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přinášíme vám nový nosičový Li-ion akumulátor pro elektrokola, nahrazující oblíbený akumulátor od BMZ. Nový model v alu boxu Brillance vyrábíme na naši vlastní výrobní lince. Kapacita 20,4Ah při napětí 36V! Používáme značkové trakční články LG. Osazena je též pokročilou řídící elektronikou BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z pevného hliníku a je standarně vybaven zadním červeným LED světlem s funkcí blikačky.

Součástí dodávky je lehký trubkový alu nosič pro velikost ráfku 26 nebo 28 (univerzální) a plně automatická nabíječka 36V/2A. K montáži doku akumulátoru do nosiče není třeba žádného speciálního nářádí a zvládne to opravdu každý během několika málo okamžiků. Pozor, tato verze má kratší dok, do kterého se nevejde řídící jednotka kola!

Technické parametry:

Výrobce: E-POHONY Šikula s.r.o. 
Typ článků:
Li-ion LG ICR-18650 MJ1
Materiál článků:
LiNiMnCoO2 
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,4Ah @ 0.2C vybíjení (734Wh)
Využitelná kapacita**: 19,9Ah @ 0.5C vybíjení (716Wh)
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 10 hod.
Doba nabíjení: rychlonabíjení - 5 hod.
Max. nabíjecí proud:
0,5C
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
30A
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
Rozměry akumulátoru(v,š,d): 50x153x355mm (bez doku)
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,54Kg
Homotnost s dokem a nosičem: 4,6Kg
Nosič: ALU univerzální - nastavitelný
Nabíjecí konektor: ST-3pin
Nabíječka:
36V/2A nebo 36V/4A plně automatická (vyberte)
Záruka:
24 měsíců
Certifikace: CE
Ovládání: signálové zapínání, ukazatel stavu akumulátoru, samostatné zapínání LED světla
Příslušenství: plastový dok, šrouby, alu nosič, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček (slouží k zamčení aku v doku), DC výstupní napájecí kabel

Záruka: 24 měsíců

VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ

Vhodné pro motory 250W až 750W.
POZOR! Do plastového boxu doku akumulátoru se vejde řídící jednotka ENA-sinwave, BASE, ale nevejde se řídící jednotka Magic.

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.