Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
07.06.2021
Ceny jdou bohužel nahoru - situace červen
Jak už jsme vás informvali dříve, ceny komponent i elektrokol jdou s jejich kritickým nedostatkem neustále nahoru. Jaká je aktuální situace v červnu?E... číst celé
18.05.2021
Nový akumulátor s ultra velkou kapacitou pro 36V
Na základě poptávky zákazníků jsme připravili pro 36V systémy nosičový akumulátor s opravdu obrovskou kapacitou a předpokládaným dojezdem 200Km+. Více... číst celé
15.09.2020
V nabídce nyní také elektrokola Crussis!
Elektrokola progresivní české značky Crussis zaznamenala za poslední rok obrovský pokrok, a to nejen díky obličeji Jaromíra Jágra v jejich reklamách. ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Servis BionX E-POHON.CZDoprava zdarma při nákupu nad 5000 KČ bez dph
Přijďte si projet naše motory a prodávaná kola osobně

Stačí zavolat:
+420 530 330 785
info@e-pohon.cz

 

  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátor Li-ion LG 36V, 10,5 Ah Shark + 2A nabíječka

Akumulátor Li-ion LG 36V, 10,5 Ah Shark + 2A nabíječka

Vyrobeno v ČR

Pro ty, kteří potřebují relativně menší dojezd do 60km a preferují co nejlehčí akumulátor, jsme připravili speciální verzi s kapacitou 36V/10,5Ah a hm... celý popis
Dostupnost
7-14 dnů
Kč 9 690
Kč 8 008
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B105MJ
Výrobce:E-pohon
Kapacita:10,5Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Pro ty, kteří potřebují relativně menší dojezd do 60km a preferují co nejlehčí akumulátor, jsme připravili speciální verzi s kapacitou 36V/10,5Ah a hmotností akumulátoru pouze 2,17Kg! Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (30x3500mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou STC-8127LC 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LG Chem  INR 18650-MJ1
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 10,5 Ah (378Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 10Ah (360Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 5 hod.
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
2A
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
40A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d):
95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,17 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Standardní nabíječka: 
36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Záruka:
24 měsíců

Příslušenství: plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod

Vhodné pro motory 250W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.