Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
08.04.2022
V ceně našich elektrokol je vždy akumulátor!
Asi vám to příjde, jako samozřejmost. Nám také, ale protože se nás čím dál více zákazníků na prodejně ptá, jestli je v inzerované ceně elektrokola i a... číst celé
08.02.2022
Proč BAFANG u elektrokol?
Ať už Vás zajímá, proč pohon Bafang u elektrokol preferujeme, nebo Vás zajímá jen rychlý přehled jeho výhod a nevýhod, doporučujeme nový článek na EVA... číst celé
07.02.2022
Důkaz o velké nouzi o cyklodíly
S nedostatkem cyklo komponent pro stavbu kol a elektrokol se výrobci potýkají už dva roky. O tom, že se situace stále nelepší svědčí i fakt, že v Něme... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátor Li-ion BAK CL 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Akumulátor Li-ion BAK CL 36V, 11,6 Ah Shark + 2A nabíječka

Vyrobeno v ČR

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno z prověřených článků BAK CL (4... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Běžná cena
Kč 9 990
Ušetříte
Kč 800 (8 % sleva)
Kč 9 190
Kč 7 595
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B116BK
Výrobce:E-pohon
Kapacita:11,6Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/11,6 Ah. Vyrobeno z prověřených článků BAK CL (40x2900mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Velice solidní základní aku nyní za akční cenu!

Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou STC-8127LC 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion BAK CL 
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,6 Ah (417Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 11,2Ah (403Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 6 hod.
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
2A
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
40A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d):
95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,65 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Standardní nabíječka: 
36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Záruka:
24 měsíců

Příslušenství: plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 500W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz