Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
04.07.2022
Zákazník prodává skoro nejetý Lectron za zajímavou cenu!
Náš zákazník prodává roční Lectron Voyager s nájezdem pouhých 200km kvůli nevyhovující velikosti rámu. Kolo ještě s roční fabrickou zárukou za zajímav... číst celé
02.07.2022
MEGAVÝPRODEJ SKLADOVÝCH ELEKTROKOL
Rozjeli jsme letní výprodej se slovou až 20% na skladová a předváděcí elektrokola na naší prodejně v Tišnově! O cenu na konkrétní skladový model si za... číst celé
26.05.2022
Zadní 750-1000W motor nyní i na kazetu!
Nově máme skladem zadní silné motory 750-1000W kromě klasického závitu pro šroubovací vícekolečko také pro kazetu s až 10 kolečky. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátory do rámu
  4. Akumulátor Li-ion BAK 36V, 14,5 Ah Shark + nabíječka

Akumulátor Li-ion BAK 36V, 14,5 Ah Shark + nabíječka

  • Novinka
  • TOP produkt

Vyrobeno v ČR

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 36V/14,5Ah, takže je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití. Vy... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Kč 10 490
Kč 8 669
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B017BAM
Výrobce:E-pohon
Kapacita:14,5Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 36V/14,5Ah, takže je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití. Vyrobeno ze značkových článků BAK. "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balančním obvodem. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v základu v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 36V/2A. Lze ale objednat také s 4A nabíječkou. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LC BAK
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 14,5 Ah (522Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita**: 13,8Ah (497Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 7,5 hod (2A), 3,7 hod (4A) 
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
0,5C
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
 40A
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru:
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d): 108x75x330mm 
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,15 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 5A)
Standardní nabíječka:
36V/2A plně automatická STC-8127LC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Volitelná nabíječka:
36V/4A STC-8150LC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka (dle výběru), 2x klíč zámku, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 750W.
POZOR! Nemá žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz