Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
07.11.2022
Ještě lepší cena na LiFePO4 články
Upravili jsme ceny LiFePO4 článků směrem dolů. Dosud byla do jejich ceny částečně zahrnuta cena přepravy, která je u těchto těžkých článků nákladná. N... číst celé
26.10.2022
Prodloužená záruční lhůta do 1.4.2023
Jako již každoročně nabízíme přes zimu prodloužení záruky na zakoupené zboží. Neváhejte tedy zakoupit nyní a záruka se Vám začne krátit až v dubnu pří... číst celé
07.10.2022
Pozor, soboty po sezóně ZAVŘENO
Od října do března máme v sobotu prodejnu zavřenou. Urgentní případny je třeba dohodnout na sobotu předem telefonicky.Váš e-pohon Team číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátory do rámu
  4. Akumulátor Li-ion BAK 36V, 14,5 Ah Shark + nabíječka

Akumulátor Li-ion BAK 36V, 14,5 Ah Shark + nabíječka

  • Novinka
  • TOP produkt

Vyrobeno v ČR

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 36V/14,5Ah, takže je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití. Vy... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Kč 10 490
Kč 8 669
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:B017BAM
Výrobce:E-pohon
Kapacita:14,5Ah
Napětí:36V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 36V/14,5Ah, takže je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití. Vyrobeno ze značkových článků BAK. "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balančním obvodem. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v základu v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 36V/2A. Lze ale objednat také s 4A nabíječkou. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LC BAK
Nabíjecí napětí:
42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 14,5 Ah (522Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita**: 13,8Ah (497Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 7,5 hod (2A), 3,7 hod (4A) 
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud:
5A
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
 40A
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru:
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d): 108x75x330mm 
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,15 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 5A)
Standardní nabíječka:
36V/2A plně automatická STC-8127LC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Volitelná nabíječka:
36V/4A STC-8150LC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka (dle výběru), 2x klíč zámku, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 750W.
POZOR! Nemá žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz