Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8.30 - 17 hod)
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
21.09.2021
Jaká je cena přestavby a který typ motoru či umístění akumulátoru je pro mě vhodný?
Častá otázka, která zajímá snad každého, kdo třeba pouze o přestavbě uvažuje. Jak to tedy je? Článek již nyní na blogu eva-battery.cz. číst celé
07.06.2021
Ceny jdou bohužel nahoru - situace červen
Jak už jsme vás informvali dříve, ceny komponent i elektrokol jdou s jejich kritickým nedostatkem neustále nahoru. Jaká je aktuální situace v červnu?E... číst celé
18.05.2021
Nový akumulátor s ultra velkou kapacitou pro 36V
Na základě poptávky zákazníků jsme připravili pro 36V systémy nosičový akumulátor s opravdu obrovskou kapacitou a předpokládaným dojezdem 200Km+. Více... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Akumulátory pro elektrokola
  3. Akumulátor Li-ion 48V, 11,6Ah Shark + nabíječka

Akumulátor Li-ion 48V, 11,6Ah Shark + nabíječka

Vyrobeno v ČR - High Current

Oblíbený akumulátor Shark ve variantě 48V/ 11,6Ah!Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 48V/11,6Ah. Je určený pro ty, kdo dávají předn... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nabíječka
Kč 11 090
Kč 9 165
bez DPH
ks
Cofidis splátky
Číslo produktu:SB36128_2
Výrobce:E-pohon
Kapacita:11,6Ah
Napětí:48V
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Oblíbený akumulátor Shark ve variantě 48V/ 11,6Ah!

Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 48V/11,6Ah. Je určený pro ty, kdo dávají přednost menšímu dojezdu a nižší ceně u 48V systémů při kompaktních rozměrech baterie do rámu. Vyrobeno ze článků BAK. "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.

Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 48V/2,5A nebo 48V/5A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion BAK US18650
Nabíjecí napětí:
54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 11,6 Ah (557Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita**: 10,2 Ah @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení:
standardní nabíjení - 6 hod.
Doba nabíjení:  5A - 3 hod.
BMS:
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud: 5A 
Nominální vybíjecí proud:
20A
Max. vybíjecí proud:
40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru:
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d):
108x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (s dokem): 3 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin 
Standardní nabíječka:
48V/2,5A plně automatická STC-8108LD(vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Volitelná nabíječka:
48V/5A STC-8116(vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 48V/2,5A, 2x klíč zámku, CZ návod

Vhodné pro motory 750W až 1000W včetně 8FUN BBS HD

POZOR! Nemá žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička atd) nebo použít se středovým motorem i integrovanou jednotkou.

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu

** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. Více na www.eva-battery.cz.



Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.